Lucy in the sky with diamonds

2009 12 20

Godmorgon alla söta. Att ta sovmorgon i helgen blev som jag trodde xD. Alltså ingen. Både idag och igår vaknade jag mellan fem och sex. That's life. Det snöar fortfarande! Helt otroligt hur vitt och fint det är.

Igår var jag hos min gammelmoster, hysteriskt roligt. Det blev tal om allt från religiösa sånger, AA batteri till Vikingarna. Det var underhållande...Dessutom såg jag en skum film med min bror, som jag fortfarande funderar lite över - The Dreamers. Har inte riktigt bestämt mig angående den..Jag fick också rotat fram en ursnygg stor randig silkig blus som min mamma hade första gången hon träffade min pappa. Lovely. Precis min smak för tillfället.

Nu ska jag nog äta lite mackamyms, så får vi se vart timmarna för mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0