Neige

2009 12 16

Halsen dödar mig.

Idag har jag städmani, som vanligt. Men det är okej, ganska mysigt att springa runt när snön yr utanför fönstret faktiskt. Kan knappast få en bättre utsikt för tillfället! Idag har jag fått på skallen att jag ska baka mandelmusslor, ett ganska stort projekt. Vi får väl se hur det går...


Jobbet går utmärkt, med tanke på vilka arbetstider jag har. Men lite omväxling i vardagen förnöjer alltid! Postgubbar som åker runt på sparkcykel-liknande saker och pratar skånska är nog något av det roligaste som finns. Jag somnar inte i alla fall^^

Kommentarer
Postat av: Hasselnöt på jobb

2009-12-16 @ 13:18:40
Postat av: Hasselnöt på jobb

Du städar alltid ;) Men inte alltid med snö utanför fönstret dock.



Jag trodde faktiskt att de flesta pratade skånska nere hos dig. Är det jag som är helt fel ute nu? Du verkar ju road över ditt eget språk :)

2009-12-16 @ 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0