Dimma

2009 11 15

Söndag igen. Egentligen har jag väl inget emot dem, förutom när jag måste stå på flygplatsen och vinka hejdå. Japp, i fredags kom pojken! Något av det första vi gjorde var att köpa honom en falafel haha, det finns inga anständiga sådana i Stockholm, det kan jag tala om. Igår var vi en runda på stan och gissa om vi såg många blå påsar från H&M, rena Choo hysterin blandat med danskar! Fick ta mig en närmare titt på pariserhjulet på stortorget också, gissa om jag blev depp när jag såg priset, 100 spänn! Galenskaper...hjulet hade tom en VIP vagn haha. På tal om pariserhjul (mina älskade pariserhjul) läste idag i tidningen att pariserhjulet i folketspark kanske kommer att försvinna i framtiden. Gissa om jag blev sourcreme, snart finns det väl inga kvar! Jag behöver inga galna karuseller, ge mig pariserhjul.

Kalabalik i Kalahari och Allt flyter blev helgens filmer, lättsmälta och söta sådana, så nu längtar jag galet efter en riktig djup och mörk film.

Idag säger jag GRATTIS till min sötaste Anna! <3

Söndagsprix nummer två...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0