Måndaghelaveckan

2009 11 16

200 dagar till studenten! Helt galet vad jag längtar, kommer bli underbart. Med mössa påväg är det väl dags att börja tänka klänning xD hihi...Idag har jag bara haft fysik och ytterst lite svenska, sen stack jag till biblioteket för att leta Kafka vilket jag också fann. Jag och Karin kommer bli totalt kafkamerade (om något sådant existerar vill säga..). Nu sitter jag här i min säng och tänker på allt och inget och lyssnar på musik.

Ps. I lördags gick pojken självmant in på Weekday och (trumvirvel!!) provade flertalet jeans och gick hem med ett par!!! ...en liten förklaring till detta: så länge jag har känt nicke har han vägrat sätta sin fot inne på Weekday (med undantag av de gånger jag dragit in honom ändå), han absolut hatar stället. Länge har jag försökt omvända honom, och lycka! I lördags viftade han med vit flagga hihi.




Kommentarer
Postat av: Hasselnöt

Med flaggan i topp sitter byxorna på idag med

2009-11-16 @ 16:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0