Tisdag

2009 11 17

Påväg till bussen på morgonen får jag reda på att mina två lektioner idag har minskat till en. Väl på skolan är det så lite folk i klassen där att min enda lektion minskar till ingen lektion alls. Hm...Men duktiga som jag och söta Karin och Anna är satt vi kvar och pluggade en timme för välgörande ändamål.

Och Karin! Vi kan bilda klubb, Konrad tyckte att även jag såg kristen ut i min vita blus idag haha...

Visst är det fantastiskt vad härliga vissa män är, jag menar att köra bil samtidigt som man pressar i sig en subway macka, kliar sig i huvudet och gnuggar sig i näsan är väl inget annat än charmigt, vilken härlig blandning av prestation!...(läs: ironi). 

Kommentarer
Postat av: Karin

Konrad tycker allt med spets, brodyr och icke existerande urringningar ser kristet ut :) Fashion skulle jag snarare vilja kalla det.

2009-11-17 @ 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0