Tisdagsomkännssomfredag

2009 11 10

Med enbart två lektioner gick plugget relativt fort, dock var det inte desto mindre händelselöst för det. Dagens mest skumma och roliga måste vara när Martin, rektorn, plötsligt viker sig dubbel av skratt. (Vi sitter en grupp i skolans bibliotek och pluggar just då). Otroligt komisk syn! Han bara fortsätter skratta men försöker på samma gång säga något, vi blir självklart lite undrande...Till slut visar det sig att vår kära Lina har hamnat på bild i gymnasiekatalogen, hon står och posar fint med Martine (franskläraren). Dessutom har hon på sina "snygg" byxor eftersom det är precis innan vi ska orientera. Hihi. Söt. Självklart slutar detta med att Lina ger Martin onda ögat gånger x. Efter Bladins begav jag mig till stan för jackjakt...vilket självklart slutar i nederlag. Det finns inga snygga jackor helt enkelt. Så. Däremot såg jag att den stora granen som alltid står på torget vid triangeln har kommit upp! Lika tidigt som allt annat...men mysigt, så jag ska inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0