Upside down

2009 11 06

Att sitta och lyssna på två fjortisar babbla om att ta influensasprutan i trettio minuter på bussen klockan sju på morgonen är precis så jag vill börja min dag. Japp.

Idag har vi fått prova på studentlivet på riktigt! Officiell mössprovning på skolan i förmiddags, det var en erfarenhet haha. Två hyper (jag menar verkligen hyperhyper) glada/exalterade tjejer var där från ABC gruppen för att hjälpa oss. Dessvärre var vi nog en ganska dåligt engagerad publik när de höll sitt pepptal, ska vi skylla på tidig förmiddag? xD Hursomhelst blev jag galet förvirrad, tänk att en mössa kan ha så många tillbehör!

Julgrans försäljning redan?..craazy.

Upside down
Boy, you turn me
Inside out
And round and round


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0