Inte vackrast i världen

2009 10 05

After my picture fades and darkness has turned to gray.
Time after time

Jag är nervös. Men det är antagligen så det ska vara. Kanske.
Hursomhelst har jag haft en fin dag med inslag av det mesta. Efter en relativt händelselös förmiddag i skolan hamnade jag på underbara Vegegården för lunch med bra sällskap. Därefter trängdes jag en kort stund med alla shoppinggalna inne på H&M, tack och lov hittade jag ut med endast smärre skador. Tur det, annars hade jag antgligen missat min själsfrände som stod och stampade löv vid kanalen med ett underbart leende på läpparna. Han var runt 1,5 år och hade sin farmor eller mormor med sig.  
 
Tänka sig att en sån liten gest kan betyda så mycket. Det gillar jag.

(P.S. Anna, simultanförmåga heter det!)



Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja, just ja! Så var det! Det är den jag ska jobba på lite :P Fin fin bloggis du har sötnos!

2009-10-06 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0