Just another lemon-tree

2009 10 07

Enligt modevärlden är det i höst te som är it-drycken. Visst, jag gillar te väldigt mycket, men det är kaffe som har blivit min nya passion. Därför tänker jag agera trendbrytare. Förlåt mina synder.

Dagen började med franska och underbara Martine. När hon såg mig sa hon med sin fina accent "quelle élégance", hon syftade på mina glasisar och klädstil för dagen, sånt är ju alltid trevligt att höra! Dessutom fick jag höra av Lina att någon är svag för lite rödlätt hår...så gulligt!

Jag har pluggat körkortsteori idag, det går ganska fint. Dessutom har jag gjort ett provtest och jag blev godkänd! Längtar galet till körkort.

Yesterday you told me about the blue blue sky
and all that I can see is just another lemon-tree

Kommentarer
Postat av: Hasselnöt

Jag är it!

2009-10-07 @ 20:26:06
Postat av: MiSS NaNa =D

Jag håller på att dricka kaffe just nu :P



2009-10-08 @ 19:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0