Droppar av slag

2009 10 03

Någon viskade i mitt öra Jag är kär i dig.  
Varm och trygg inne i min svart-vita bubbla med inslag av orange. Hatkärlek är ordet. Orsaken är vädert.

Imorgon ska jag ta fram min religiösa sida, vare sig jag vill eller ej. Det skyller vi (tackar?!) David för, min kära religionslärare. Hej då till en mysig söndagsmorgon under ett varmt täcke! Det byter vi ut mot kalla stenplattor och predikningar som klättrar uppåt väggarna.

Ni som vet att en mur bara är en bro på högkant
och det som är som det är inte måste vara konstant.
 
Emil Jensen

(PS. Lina och Karin, jag såg vår söta Anna Karin idag, två gånger!)


Premiär för höstmys.


Kommentarer
Postat av: Lina

Nähä, henne har jag inte sett på tusen år!

2009-10-05 @ 18:42:30
URL: http://inthisforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0