High life

2009 10 29

Trött som en örn.
Igår morse klev jag och pojken upp 05.00 för att åka båt. 23 h kryssning Sthlm-Åbo-Sthlm. Bingospelande pensionärer, exalterade barnfamiljer och partysugna finnar. High life. Vilken kategori passar vi in i..?
Mys var det iallafall med roliga hissar.

Bilder kommer!

Jag har varit hemskt dålig med uppdatering (!), men det får jag faktiskt skylla båten för. Dock måste jag bara dela med mig om det senaste, sushi. I tisdags käkade jag sushi för första gången (om man inte räknar misslyckad hemmagjord för tre fyra år sedan). Besviken blev jag dock! Hade väldigt höga förväntningar inför rå fisk. Smaklös blev ordet. Hemskt smaklöst! Men förtrösta icke, jag ska ge det ännu en chans.

Dessutom har jag funnit ett nytt myscafé. Kaffe med mjölk tror jag stället heter, på Drottninggatan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du måste ju ha soja och wasabi och annat grejs på! <3

2009-10-29 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0