LördagSomKännsSomSöndag

2009 10 10


It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife.
Jane Austen

Förr var jag en bokmal så det skrek om det, kunde läsa hur mycket som helst och fort gick det. Men sen jag började gymnasiet har böckerna dessvärre hamnat på andra plats vid sidan om studierna. Dock betyder inte det att jag inte alltid kommer älska böcker.



Denna godingen fick jag sist pojken var i Malmö, så sött! Emil Jensen är en av mina stora idoler, han är en otroligt fin person och det han gör är så underbart.


Kommentarer
Postat av: Hasselnöt

Har du tittat en gång till än då?

2009-10-11 @ 16:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0