Macchia

2009 10 08

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that move us along

Jaghatarattbliväcktklockansexpåmorgonen,avingenorsak.

FysikFysikFysik. Idag rotade Axel fram kompaktkameran för att dokumentera och filma en lab. Men först tyckte han att det var väldigt roligt att testköra kameran genom att filma oss. Sött. Sedan matematik såklart....tror jag gjorde allt utom det jag skulle, räkna! Men det pratar vi inte om. Dessutom blev det sopplunch med Lina, Anna och Josse, très bien! Därefter var vi väldigt duktiga och samlade ihop gruppen för projektmöte. Det börjar rulla på igen, det känns bra. Charmiga som jag och Josse är lyckades vi få sluta tidigare idag från miljön, vilket var väldigt skönt för jag börjar känna mig krasslig. Halsen bränner och jag har babblat på alldeles för mycket idag (kommer säkert tappa rösten!).
Idag har jag även varit hos mina underbara frisörer (ja jag har två haha). De är verkligen bäst och så extremt nogranna! Känns som att få huvudmassage varje gång, love it! Innan dess fick jag bevis för vad som kan hända om man glömmer parkeringsbromsen. Skulle in en snabbis på myrorna innan klippningen, när jag står på parkeringen ser jag plötsligt hur en bil börjar rulla. Jag ser inga lampor lysa så jag går runt för att kolla om det finns någon förare, men icke! Dessutom börjar bilen få upp fart och siktar på andra bilar, så vi springer snabbt bakom den för att få stopp på den. Galet rolig syn!

Vaccinera sig mot svininfluensan?

Dagens pepp: Tågbiljetterna till Stockholm hittades i brevisen! Here I come Urban Outfitters. Riktigt tråkigt att UO inte finns i Malmö. Galet cool affär.


Kommentarer
Postat av: MiSS NaNa =D

Jaghatarocksåattbliväcktklockansexpåmorgonen,avingenorsak. :P



Hur klippte du dig?

Nu blir jag avundsjuk, jag vill också ha lite huvudmassage !

2009-10-08 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0