Orange

2009 10 22

Imorse var jag ett lyckofreak till Sofias förvåning! Men sånt gillar vi.

(Tack för alla fina komplimanger idag, underbara sötnosar!)

Igårkväll kom jag äntligen loss med min almanacka! Har sagt ända sen terminen började att jag skulle göra något åt framsidan (hemskhemsk, vem vill ha en tjej i morgonrocksliknande kläder på framsidan??) Fantasifull (?) som jag är drog jag fram alla mina gamla klistermärken. (Ja , jag var en klistermärkessamlare som liten!). Nu är framsidan täckt av allt från Nalle Puh till ankor med en touch av glitterglam ;) Här är resultatet..




Grattis till min lilla systerdotter! Hoppas ni har det bra därborta i England.
<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

superfin! :D

Nu kan våra matcha!

2009-10-22 @ 18:58:15
URL: http://sofiaandfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0