Pick me up on your blue motorbike

2009 10 06

Idag känns det som jag inte gjort något annat än att sitta på bussen. Det är kanske sant. Men det väljer jag att förtränga. Jag trodde att jag hade ett par lugna veckor framför mig nu, men det visade sig inte vara sant dessvärre. Stress beskriver bra hur jag känner det just nu. Smygstress. Ni vet som sån där som bara helt plötsligt ger sig till känna utan förvarning. Dålig stil.

Var en sväng inom körskolan för en 40 minuters lektion med min kära lärare Lasse. Det gick fint. Ingen blev skadad. (Hoppas det gick bra för dig Fia! Din lilla gröngöling <3).

Dagen bästa är väl att jag äntligen bokat nästa resa till Stockholm! Alldeles för länge sen sist..Kommer bli underbart.

History, history repeats itself

Kommentarer
Postat av: Sofia

Detgickheltokej.Typ!

Jagvarlitesämreänvadjagär,menheltokejändå.

2009-10-06 @ 20:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0