Livet efter studenten

Den fjärde juni 2010 kommer jag alltid se tillbaka på som en av de lyckligaste dagarna i mitt liv. Glädjen över att ha kommit till den punkten i livet, stoltheten över att ha klarat sig genom tre tuffa år, kärleken till vänner och kära och förväntan över livet efter studenten.

Efter en sommar utan några som helst krav väntar nu just det livet. Augusti börjar sina och likaså studentyran. En ny period väntar. Universitetslivet. Men denna gången blir det inte bara en ny skola, utan även en ny stad. En stad som jag älskar och har varit förälskad i ända sedan klassresan vi gjorde dit i ettan på gymnasiet. Stockholm.

Det kommer bli ett omtumlande år, och jag kommer säkerligen sakna min familj till tårar, men fan vad jag ser fram emot det! Och att inte behöva sätta sig på flyg i en timme eller tåg i fem för att träffa kärleken kommer bli underbart, för vi kommer bo i samma stad.

Nervös? Så in i baljan!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad kul, vad ska du läsa? :)

2010-08-11 @ 19:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0