Obsession

Så länge jag kan minnas var jag beroende av lypsyl. Det var med mig vart jag än gick och fick pryda mina läppar minst fem gånger om dagen. Om jag någon gång av misstag lämnade huset utan denna kära egendom (för det hände) slutade det alltid i smärre panik. Besattheten av lypsyl var min drog. Men. För ungeför två månader sen, när jag åkte till Mallorca med pojkvännen och föräldrarna blev jag på något mirakulöst sätt botad. Jag bara slutade använda lypsyl helt enkelt. (Kanske för att jag inte ville att ett litet stift skulle styra mitt liv xD haha). Hursomhelst, sedan dess har jag inte rört det onda tinget. Visst, då och då har jag varit frestad, men faktum är att mina läppar är tillfreds precis som det är. Peppar peppar ta i trä.

Det var allt från mig och mina i-landsproblem för nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0