An Education

2010 02 22

Idag har jag roat mig med att strosa runt på stan i vår extrema kyla (sexton minus närmare bestämt!). Men trevligt har jag haft det ändå för solen sken fint. Ännu ett löjligt billigt linne fick följa med hem, från Monki denna gång. Dessutom har jag provat på enmannnabio^^ Det var spännande.... Jag och ett tiotal pensionerade damer ägnade eftermiddagen åt An Education på biograf Grand! Det var faktiskt inte tokigt alls. Men filmen däremot blev jag aningen besviken på, jag hade förväntat mig mer. Enmannabio kommer jag definitivt göra om hur som helst! ^^ Kanske redan imorgon till och med. Pojken jobbar ändå och film får jag aldrig nog av. Perfekta nöjet efter shoppingturen. 

I <3 Sthlm

Grattis Mich! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0