Hufvudstaden

2010 02 20

Att vakna upp i hufvudstaden. Det gillar vi!
Igår när jag kom av flyget stod Niklas med en stor ros i handen. Sötapan! För en gång skull lämnade han över buketten i egen hög person, istället för med blomsterbud. (Ska man kalla det en nackdel eller fördel med långdistans?..För det är ju ganska mysigt när det ringer på dörren helt oväntat och man får blommor i handen..). Hursomhelst, jag drömde om vår när jag skulle komma hit...(önsketänkande) dock insåg jag ganska snabbt att det är lika mycket vinter här som hemma, om inte mer. Just nu står termometern på tio minus. Mysigt. Otroligt mysigt. Menmen! Det ska inte hindra oss från att ha det supermysigt!
Puss på er!

(Och Fia, kör inte ihjäl dig i backen! och glöm inte bildbevis ;)). 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Bildbevis kommer! <3

2010-02-21 @ 18:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0