2009 som jag minns det

2010 01 15

>Jag fyllde vuxen ålder...och (lite) senare hade snart alla mina fina vänner kommit ikapp mig
>Mitt ringa intresse för smycken blev plötsligt enormt
>Jag skaffade det omtalade facebook efter mycket tjat från en viss fiaknuff
>Halvvägs in på året firade jag och pojken ett år tillsammans
>"Roadtrip" till hufvudstaden under sommaren
>Sista året på gymnasiet tog sin början!
>Min blogg började sin existens
>Sällskapsmiddagar bland mina vänner började bli populärt (Mysfaktor!)
>Jag blev en filmfantast och såg en rad pärlor så som Seven Pounds, Changeling, Looking for Eric, Good Will Hunting och A Beautiful mind.
>Jag skaffade glasögon
>Jag tog körkort

Något jag glömt?

Kommentarer
Postat av: Picke

Den sistnämnda såg vi faktiskt 2010 =)=)=)=)

2010-01-15 @ 16:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0