Antik gammalt och nytt

2010 01 04

Idag har jag och pojken ägnat hela dagen till att traska runt i staden, en hel del shopping blev det! Ett par böcker och lite nagellack åt det röda hållet fick hänga med mig hem. Dessutom hittade jag en snygg höst/vår kavaj/jacka (ja, jag inser att det lät lite knepigt xD ). Idag fann jag även den mest underbara butik någonsin, skulle kunna bo i den! Antik gammalt och nytt var namnet, fullkomligt fullproppad med galet snygga gamla smycken. Som att komma till himmelriket.
Till lunch blev det libanesiskt till ljudet av Michael Jackson. Hamnade på ett ställe på Kungsgatan som jag har väntat på ska öppna sedan i somras, äntligen säger jag! Nu är det mysdags, kanske kan få Nicke att plocka fram ett pussel!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0