Gott Nytt År, 2010

2010 01 01 (vad skumt det kändes att skriva det xD)

Godmorgon alla fina! Jag är pigg, som vanligt (en riktig morgonmänniska är jag!) Nyårsafton tillbringade jag och pojkvännen hemma hos Anna i Limhamn. Ett hus fullt av underbara människor - perfekt slut på 00-talet! Det var väldigt mysigt och massa god mat bjöds det på...mina bakverk uppskattades, vilket var väldigt roligt! Även fast termometern visade -8 grader stod vi förväntansfulla på Annas stora balkong och räknade ner till tolvslaget, otroligt mysigt med alla raketer - och fullmåne dessutom.
PUSS på er <3

Kommentarer
Postat av: S

Gissa vem som hängde i köket och åt kakrester at the end of the party? XD

2010-01-01 @ 13:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0