Leenden

2010 01 08

Godmorgon alla söta! Igår blev det en riktigt lång promenad genom stan, dryga fyra timmar. Vädret var underbart härligt (fem minus är ju behagligt!^^). Jag gick Drottning gatan upp mot Gamla stan och vidare till Söder. Gamla stan är så himla mysig med alla små gränder och gulliga butiker. Väl på Söder roade jag mig med att besöka udda affärer och halka omkring i snön. På hemvägen gick jag förbi Kungsträdgården och vidare mot Stureplan sedan fick Kungs gatan ta mig hem till Kungsholmen. Självklart sprang jag på ännu en bloggerska, Kissie denna gång.

Just nu sitter jag och tittar på en dålig film och drar mig för att gå ut. Tio minus väntar mig idag, inte lika behagligt som igår. Pojken är på jobb igen...kanske blir det en liten fotorunda?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0