Streetphotographing

Snö. Snö. Snö. Och mera snö. Klockan är halv sex nu och det snöar fortfarande. Det har nog inte slutat snöa en sekund under hela dagen och blåsten gör det inte roligare...undra om vi kommer vara insnöade imorgon xD
Hursomhelst! Idag mötte jag upp Josse på stan, som sagt, för att arbeta med vår fotouppgift. Vi valde kanske inte den bästa dagen, menmen! Jag trodde att det skulle bli väldigt jobbigt att gå fram till folk, men det var faktiskt skoj! Visst, alla var inte med på noterna men jag klandrar dem inte. Tror inte jag själv skulle varit så pigg på att bli fotat bara så där. Imorgon ska vi ta en runda till, föroppningsvis är vädert lite mer humant då!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kalllllllt

2010-01-27 @ 18:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0