Chez grande-mère

2010 01 16

Mormor är bäst. Det är synd att de som är bäst inte alltid får det bästa. Hoppas du lever till du blir hundra, minst.

Jag har varit nyfiken på det nya IKEA länge, därför bestämde jag mig för att stilla denna nyfikenhet idag. Det var ett rent helvetes hus kan jag ärligt talat säga. Arean vill jag inte prata om och ytorna mellan varorna var inte nådiga. Köbildningarna ju längre in man tog sig i labyrinten frammanade hysteri. Illa kvickt och med mycket möda fann jag till slut vägen ut. Pjuh. (Gamla IKEA I miss you). 



Idag matchade jag en ny favorit med en gammal. Båttröjan och armbandet från Sydafrika.



Chez grande-mère






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0