Hej världen Hej oktober Hej!

Nej, jag har inte dött, jag har bara varit utan nät i en vecka...Men nu är jag tillbaka!

Under tiden har:
September övergått i oktober!
Bloggen har hunnit bli ett år, grattis grattis! (vem hade trott det xD)
Jag har pluggat sjukt mycket tecken.
Jag har varit hemma en weekend i Malmö för att gå på dop...som även utvecklades till bröllop!
Jag har klippt mig (i Malmö höhö)
Vi har äntligen flyttat in i lägenheten!!!! Vilket har resulterat i åtskilliga besök på IKEA, ett MEDMERA kort och massor med träningsvärk efter bärande av lådor och möbler.
Och jag har blivit kompis med tuben, den du ;)

Puss


2010-02-02
Bara Kyrka

Kommentarer
Postat av: fialia

åh snyggis!

2010-10-16 @ 12:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0