Reflektion

Efter dryga två månader i huvudstaden kan jag konstatera att;

Jag inte alls diggar Svenska Dagbladet lika mycket som Sydsvenska Dagbladet.
Staden har alldeles för många H&M butiker för att det ska vara sunt.
Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att tidningen dimper ner i hallen klockan (5?) på morgonen med ett brak.
Tjejerna på tv som informerar om trafiken i och runt staden ser roliga ut.
Tvättstugan är inte läskig.
Jag kommer nog aldrig vilja skaffa bil om jag stannar här, fifan för trafiken!
T-banan är sjukt så mycket bättre än bussen, MEN ljuset på tuben skrämmer ju vem som helst (strålkastarvarning).
Jag saknar falafel. (HAHA det skulle jag aldrig sagt för 2 år sen, tack fia antar jag^^)
Det gör inget att jag pratar skånska, folk förstår mig ändå. (Eller låtsas iallafall xD)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0