Annars..

..är jag jäkligt trött för tillfället. Större delen av dagen har jag hängt i skolan..föreläsning och övningslektion har det handlat om. För tillfället håller vi på med språkvetenskapliga elementa, närmare bestämt grammatik och fonetik. Ett måste innan vi startar med kinesiskan..Längtar!

Därefter sprang jag ner på stan för att hitta mig en skomakare som var villig att klacka om mina ballerinisar. Just då kände jag lite att jag önskade att jag var i Malmö..för jag menar, där har jag ju min skomakare som jag vet gör jobbet...Men men! Lite får man ju offra. Jag hittade hursomhelst ganska snabbt en (vad som såg ut som) värdig kandidat...Vi får väl se imorgon när jag plockar upp dem!

Nu: Himmelblå!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0