Kattvakt

Under helgen flyttade vi till Kungsholmen för att agera kattvakter! I lördags gick jag också till en frisör här i Stockholm, för första gången(!). Jag har varit ganska barnslig och envisats med att klippa mig hemma i Malmö när jag varit där =P Men nu tog jag alltså steget, och ni tror inte att det blev en skåning som klippte mig ändå haha. Jätteduktig var hon iallafall! Jag gick därifrån med minst 20 cm kortare hår, ett jäkla läskigt steg efter att ha haft långt hår så länge jag kan minnas...jag var ganska nervös...höhö.

Igår blev det en rejäl promenad på Norrmalm, en väldigt kylig sådan också. Framåt kvällen sen mötte vi upp Peter och åkte till söder för middag och lite söndags Stand Up!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0